tag:blogger.com,1999:blog-7595570818489761776.post5141095424364723581..comments2024-02-26T16:18:36.816+02:00Comments on Sivusilmällä: Kasvuviestinnän työkalupakki on täälläHanna-Leena Ylinenhttp://www.blogger.com/profile/06808863988584061292noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-7595570818489761776.post-84094753666113445132015-05-28T23:32:45.429+03:002015-05-28T23:32:45.429+03:00Voisiko hyvin toimivan kaupungin suunnittelu markk...Voisiko hyvin toimivan kaupungin suunnittelu markkinoida itse itsensä? Ehkäpä hyvinkin, jos kaupunkilaiset kasvaisivat hyvien kokemusten avulla huomaamaan, että homma toimii.<br /><br />Reiluuskin voi hyvien kokemusten kautta kasvaa markkinoimaan itsensä ilman apuvälineitä.<br /><br />Vaikka kaupungistuminen on edennyt pitkässä juoksussa paljon, on yksittäisiä kaupunkeja kääntynyt välillä kasvulinjalta kutistumisen puolelle. Muuttujia riittää ja yllätyksiäkin tapahtuu.<br /><br />Oma haasteensa voi alaville rannikon kaupungeille olla pitkässä juoksussa vaikkapa merenpinnan nousu. Mantereiden jäätiköiden sulamisesta saadaan välillä yllättävää ja uudenlaista tietoa.<br /><br />Ylipäätään olisi keskeistä, että suunniteltaisiin hyvin ja päivitettäisiin suunnitelmia uuden tiedon avulla ja vältettäisiin toiveiden lukittumista ohjaajan paikalle.<br /><br />Hyvän kaupungin kehittäminen keskellä muutoksia koostuu monesta. Lähimpinä vuosikymmeninä moni asia lisäksi muuttuu. Mitä tällaisessa tilanteessa sitten kannattaisi markkinoida? Ehkä silmien ja korvien pitämistä auki tunnistamaan muutosten suuntaa.Anonymousnoreply@blogger.com